Medlemsregistrering

Vejledning licensbestilling og klubskifte HER.
Medlemsregistrering og licens til DTaF
Husk at indløse licens til jeres medlemmer løbende hos DTaF.
Husk at medlemmernes graduering ikke er gyldig uden en DTaF licens og mere vigtigt:
Medlemmerne er ikke dækket af DTaF's kollektive ulykkesforsikring, hvis der ikke
er indløst licens for medlemmet.

Klubberne skal løbende registrere licenser for alle deres medlemmer hos DTaF.
Det skal ske online via KLUB LOGIN.

Mangler du som klubleder login til klubmodulet, så kontakt DTaF's sekretariat.

DIF Medlemsindberetning
Klubberne skal endvidere en gang om året lave en en medlemsindberetning hos DIF.
Dette gøres een gang om året (medlemsregistreringen starter 1. december og
varer frem til 31. januar) hvor klubberne får tilsendt registreringsskema og en
onlinekode til indberetning direkte hos DIF. Klubbernes DIF registrering bestemmer
en del at det tilskud vi alle får til at drive aktiviteterne i DTaF, så denne registrering
er meget vigtig.

DIF's støtte til DTaF er bl.a. afhængig at alle vore klubber indberetter deres medlemstal.

Registrering hos DIF kan ske HER.


Værktøj til udregning af DIF-tal:

En del af klubberne, har et medlemssystem, hvor det er let at udregne tallene, som skal bruges til CFR.

Men, her er et "værktøj", som måske kan være en hjælp til de resterende klubber.

Der er lavet to navnefelter, så må klubben selv bestemme, om den kun vil bruge den ene.

Det vigtigste er datoen.

Find værktøjet HER.

Hvis du har brug for hjælp, så kontakt sekretariatet HER.




Websitet er bygget i Ajour CMS fra ITIDE